Értékelje a céget!

Szolgáltatásaink

A NetProdukt Hungary Kft. kiemelt szolgáltatásai

 

Cégünk szakmai befektetői immár több, mint 15 éve foglalkoznak marketinggel, tudakozó szolgáltatással, Online és Offline publikációval. Szolgáltatásaikat a mindenkori piaci elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejlesztik, jelenleg több, mint 160 weboldalból álló portálrendszerük számos területen az Ügyfelek nagy megelégedésével funkcionál. Kérjük, az alábbi lehetőségek közül válassza ki, hogy mely szolgáltatásunk keltette fel az érdeklődését és - amennyiben továbbra is úgy érzi, hogy segíthetünk cége továbbfejlődésében - kérje díjmentes ajánlatunkat!

 


Google Adwords kampánytervezés, menedzsment

 

Felmérések szerint Magyarországon az internet felhasználók 80%-a a Google-t használja elsődleges keresőnek amikor információ, termék, vagy szolgáltatás után keres a világhálón. Napjainkra tehát elengedhetetlen tényezővé vált, hogy minél figyelemfelkeltőbb módon és minél jobb pozícióban jelenjünk meg a Google kereső oldalain (az organikus találati listán) valamint hozzá tartozó tartalmi hálózaton (olyan honlapokon, melyek a Google által közvetített hirdetéseket jelenítenek meg).

Az utóbbi évek egyik legsikeresebb Google fejlesztése az Adwords keresőhirdetés (más néven: Google Adwords). Ebben az esetben a hirdetések a fogyasztót leginkább befogadó pillanatukban érik el, hiszen azok kulcsszavak alapján konkrét terméket, vagy szolgáltatást keresnek. Feltérképezve az adott célcsoport keresési szokásait költség hatékony - kizárólag kattintás alapú kampányokat tervezünk és menedzselünk. A Google Adwords kampányok lényege, hogy kizárólag azokért a látogatókért kell fizetni, akik ténylegesen eljutnak az Ügyfeleink weboldalára!

A rendszer rendkívül célzottan és finoman szabályozható.

Két fő csoportra lehet elkülöníteni a célzott Google Adwords kampányt:

  • magára a Google keresőben történő megjelenésre,
  • valamint a Google tartalmi hálózatára.

Google Adwords - beállítási lehetőségek

Legfőbb beállítási lehetőségek a Google keresőjében futó kampányok esetében:

Kulcsszó, márka, szolgáltatás, ország, település, idegen nyelv versenytárs, megjelenési időszak, napi költségkeret, intenzitás, maximális költség / kattintás beállításai.

Megjelenési lehetőségek a Google tartalmi oldalain:

  • Szöveges apróhirdetés
  • Image megjelenés
  • Flash megjelenés
  • Videó megjelenítés
  • Mobil hirdetés

Legfőbb beállítási lehetőségek a Google tartalmi hálózatára célzott megjelenéseknél:

  • Kattintás alapú elszámolás
  • Tartalmi hálózat oldalainak tematika szerinti kiválasztása
  • Konkrét URL szerinti célzott hirdetés
  • Garantált kampány (kitűzött látogatószám)
  • Szabályozható napi kampányintenzitás

A költség hatékony és sikeres reklámkampány alapfeltétele a precíz, részletekre kiterjedő beállításokban rejlik, ezért szakértőink napi szinten kezelik és szükség esetén finom hangolják Ügyfeleink kampányait!

Google Adwords - munkafolyamatok

Adwords célmeghatározás

Partnereinkkel együttműködve, meghatározzuk a kívánt célkitűzéseket és annak megfelelően állítunk össze kreatív kampányjavaslatokat, melyekből a közösen kiválasztottakat menedzseljük a Google találati oldalain és a tartalmi hálózaton.

Adwords kulcsszókutatás és kiválasztás

Kutatási módszerekkel feltérképezzük a felhasználók szokásait, hogy hogyan, milyen kifejezések alapján keresik ügyfeleink termékeit vagy szolgáltatásait a keresőkben, majd kategorizálva azokat önálló hirdetésszöveg és kulcsszó kombinációt készítünk. Elemezzük a kijelölt kulcsszavakra a legfőbb versenytársak kommunikációját. Megismerjük a fogyasztók döntési mechanizmusát és annak megfelelően hangoljuk össze a reklámszöveget a weboldallal.

Google Adwords kreatívok megírása

A fenti szempontok alapján szegmentáljuk a kiválasztott kulcsszavakat és a hozzájuk tartozó hirdetési szövegeket.

Google Adwords kampánybeállítások

Meghatározzuk az egyes Adwords kampányok és azok kulcsszavaira várható teljesítményt. Megbecsüljük a kampányokra vonatkozó szükséges költségkeretet. A célmeghatározások alapján beállítjuk a kulcsszavakat, a fogadó oldal URL-t, a kampányok futásának időszakát, területi lefedettségét, nyelvi mutációit, szükséges licitet a versenytársakhoz képest, és számos finom hangolást végzünk, mely nélkülözhetetlen az eredményességhez.

A fogadóoldal meghatározása: Mivel a Google a természetes találati listában is az adott keresésre vonatkozó legrelevánsabb aloldal-ra irányítja a látogatót, fontos, hogy a hirdetéseknek is külön fogadóoldaluk legyen.

Konverziókövetés: Az Adwords kampányok hatékonyságát a legkönnyebben úgy tudjuk megállapítani, ha megmérjük, hogy látogatóink milyen aktivitást mutatnak a weboldalon, illetve mennyi az egy vásárlóra jutó költség. Célunk az, hogy az érdeklődőkből vevőt "konvertáljunk".

Erre és a hozzá szükséges változtatásokra javaslatokat teszünk.

Google Adwords kampányok menedzselése

Mivel a kattintás alapú hirdetések (PPC, vagy Pay Per Click) egyik legnagyobb előnye a rugalmasság és a gyors reagálás a piaci változásokra, naponta értékeljük és finom hangoljuk a kampányokat.

Google Adwords kampányok értékelése

A futó Adwords kampányokat folyamatosan kiértékeljük ügyfeleinkkel és a tapasztalatok alapján további beállításokat tudunk eszközölni azok hatékonyságának növelése érdekében. A kampány zárásaként elkészítünk egy részletes statisztikát, elemzést valamint javaslatokat teszünk további akciók kivitelezésére.

Vissza az oldal tetejére

 


Arculattervezés

 

Vállalkozásunk teljes körű szolgáltatást kínál Megbízóinak a grafikai tervezéstől a tanácsadáson át a megvalósításig, a logó- és arculattervezés, reklámgrafika, az egyedi weboldal készítés, honlap készítés, keresőoptimalizálás, tárhely szolgáltatás valamint nyomdai szolgáltatások terén rövid határidővel, elérhető áron.

Miért fontos az arculattervezés?

Egy vállalkozás egyik legnehezebb és legfontosabb feladatát a saját arculata hordja a vállán. Felkelteni a leendő ügyfelek figyelmét, bizalmat kelteni bennük és egyben közvetíteni a szolgáltatás jellegét, üzenetét - mindezt csak egy átgondolt, előre eltervezett koncepció mentén kialakított arculat képes magas szinten ellátni.

Az első lépés minden esetben a koncepcióalkotás: mit, milyen eszközökkel, milyen stílusban, kiknek akarunk közvetíteni? A legtöbb ember vizuális beállítottságú, ezért az arculat egyik legfontosabb alapeleme a logo (vagy embléma), mely számtalan dolgot egyesít magában. Az embléma minden alkotóelemét következetesen kell megválasztanunk, hiszen a legkiválóbbak asszociációs szempontból elválaszthatatlanok lesznek tartalmuktól.

Az embléma esetében az egyszerű, de nagyszerű elv a legcélravezetőbb: jól azonosítható, jellegzetes, azonnal felismerhető kell hogy legyen, attól függetlenül, hogy a legapróbb méretekben vagy méteres nagyságban jelenik meg.

Teljes mértékben irányítani és befolyásolni tudjuk az arculat mondanivalóját: a színek megválasztásával definiálni tudjuk az üzenetet, amit tolmácsolni szeretnénk, a formák, jelek és szimbólumok körülhatárolják a szolgáltatás jellegét. Tipográfiai ismeretekkel kombinálva mindezek a dolgok észrevétlenül a lényegre irányítják a figyelmünket. Mitől jobb egy arculat, mint egy másik, ha mindkettő tökéletesen megfelel formai és tartalmi szabályoknak? Talán attól a harmóniától, ami egyrészt az arculat alkotóelemei között, mind pedig az arculat és a mögötte lévő tartalom között él.

A kisarculat minden olyan vállalkozás elemi követelménye, amely egységes, következetes megjelenéssel akar ügyfelei elé állni.

Terveztesse meg és készíttesse el cége legalapvetőbb arculati elemeit,

  • az emblémát,
  • az arculatba illeszkedő névjegykártyát,
  • céges levélpapírt,
  • és természetesen a Weboldalt.

Segítségére állunk akkor is, ha ezeken felül kiterjedtebb arculati elemeket készíttetne cége számára, nevezetesen

  • szóróanyagokat,
  • mappát,
  • prospektust,
  • üdvözlőlapot
  • molinót,
  • hirdetőtáblát.

Vissza az oldal tetejére

 


Keresőoptimalizálás, keresőmarketing SEO

 

Kijelenthetjük,  hogy manapság már minden szinte minden vállalkozás számára nélkülözhetetlen a világhálón történő hatékony megjelenés.  A keresőmarketing feladata, hogy az internetes keresőket használó emberek közül minél többet irányítson az Ön weboldalára. A Google jelenleg több mint 8,5 milliárd honlapot tart nyilván és egyre összetettebb feladat azok olyan színtű optimalizálása és karbantartása, mellyel potenciális látogatókat lehet eredményezni és figyelemfelkeltőbbé lehet tenni a versenytársakéhoz képest. Szolgáltatásainkkal abban nyújtunk megoldást Ügyfeleinknek, hogy megtaláljuk azokat, akik konkrétan az Ő termékeik/szolgáltatásaik után keresnek a világhálón.

Keresési szokások

A légfrissebb marketing kutatások kimutatták, hogy az internet-felhasználók 90%-a a megnövekedett információ tartalmak eredményeként az egyes weblapokat keresőkön keresztül keresik és érik el. Számos kutatás arra is rávilágított, hogy ezekben a keresőkben elfoglalt pozíciók döntően meghatározzák az adott honlap látogatóinak számát. Tény, hogy az első 3 találati oldalnál ritkán kutatnak tovább a felhasználók, hiszen leggyakrabban már az első találati oldalon megtalálják azt a honlapot, amely tartalmazza a számukra fontos, keresett terméket, szolgáltatást, vagy információt.

A piackutatási eredmények alapján mi is szem előtt tartjuk projektjeink megvalósításakor a "keresőmarketinget", nevezetesen azt, hogy a népszerű keresőkben előkelő pozícióba kerüljenek ügyfeleink honlapjai a keresőoptimalizálás (SEO - Search Engine Optimalisation) eredményeként.

Számos esetben (akciók, termékek, nyereményjáték) a legeredményesebb és költség hatékony módszer azonban a "keresőhirdetés" (kulcsszavas hirdetés, PPC - Pay Per Click más néven CPC Cost Per Click)

Munkafolyamat a keresőoptimalizálásnál

A célok meghatározása után górcső alá vesszük ügyfeleink célcsoportjait, azok keresési szokásait és viselkedéseiket az interneten. Fontos tisztában lennünk, hogy milyen kereső szavakat határoznak meg, hogyan jutnak el egy adott termék kiválasztásáig és milyen szempontok alapján döntenek egyik vagy másik mellett. Ezen adatok tükrében határozzuk meg a feladatokat, melyekkel potenciális ügyfeleket közvetítünk megbízóinknak.

Vissza az oldal tetejére

 


Honlap, Weboldal készítés

 

Még nem rendelkezik saját Weboldallal? Van már honlapja, de nem elégedett teljesítményével?

Egy megfelelően elkészített Weboldal segítségével az Internet használók megismerhetik vállalkozását, költség hatékonyan bemutathatja és értékesítheti termékeit és szolgáltatását. Amellett, hogy egy jó Weboldal befektetés cégének, egy nagyon hatékony kommunikációs csatorna is vásárlói felé.

Milyen előnyökkel jár Önnek, ha mi készítjük el vagy dolgozzuk át honlapját?

Mindenekelőtt a látogatók számára

  • átlátható,
  • könnyen használható,
  • a mindenkori Internet-trendeknek megfelelően strukturált
  • arculatilag igényesen kivitelezett,
  • keresőkre optimalizált /Google, Yahoo, Bing keresőrobotok/,
  • hatékony

és a cége árbevétel növekedését ösztönző honlapot kap.

A fenti, alapvető fontosságú célok érdekében szükség van arra, hogy a fejlesztés vagy átalakítás megkezdése előtt:

  1. Felmérjük igényeit és elképzeléseit
  2. Közösen megtervezzük a szükséges funkciókat
  3. Kialakítsuk azokat az elemeket, amelyek támogatják vállalkozását vásárlók szerzésében

Fontos azt is figyelembe vennie, hogy egy jól elkészített honlap hosszú távon támogatja értékesítési céljainak elérésében, míg egy rosszul elkészített oldal a vásárlókban is negatív képet alakíthat ki cégéről. Weboldalának elkészítésére tehát tekintsen befektetésként, amelynek segítségével bizalmat építhet, látogatókat és visszatérő vásárlókat szerezhet, akiknek elégedettsége legalább annyira fontos számunkra, mint az Ön elégedettsége az általunk végzett fejlesztéssel!

Vissza az oldal tetejére

 


Tudakozó, szakmai telefonkönyv szolgáltatás

 

Szakmai befektetőink 1995 óta foglalkoznak telefonkönyvek szervezésével, kiadásával. A megváltozott felhasználói szokásokat követve a tudakozó szolgáltatást 2003 óta Online platformon is üzemeltetik, mely azóta számos, sikeres hazai keresővel gazdagítja a magyar keresőkultúrát.

A szakmai telefonkönyv egy folyamatosan megújuló, alapvetően díjmentes szolgáltatás, mely számos, az alapadatokon felüli információt bemutat az adatbázisban megjelenni kívánó cégek részéről az egyszerű keresést preferáló Internet-felhasználók felé.

Természetesen a többi, globális keresőkhöz hasonlóan itt sem mindegy, hogy a keresett kulcsszó, vagy szolgáltatás kapcsán egy adott cég hányadik találati pozícióban jelenik meg, ezért különböző ajánlatokat dolgoztunk ki az eltérő marketing büdzsével rendelkező, de az Internet felhasználást jól ismerő és kihasználni kívánó vállalkozások számára.

Vissza az oldal tetejére


Tekintse meg médiaajánlatunkat és válassza ki az Önnek leginkább megfelelő szolgáltatást!

Abban az esetben ha bármely szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, forduljon bizalommal az Ügyfélszolgálatunkhoz!

 

További információk

Hasznos lehet


Bízunk benne, hogy Önt és cégét is hamarosan az elégedett Ügyfeleink között tudhatjuk!

 

Üdvözlettel:

NetProdukt Hungary Kft.

Fax: 880-8298
www.szakmaitelefonkonyv.hu

Vissza az oldal tetejére

 

Online Szakmai Telefonkönyv, cégregisztráció ©2005-2016 NetProdukt Hungary Kft.
Minden jog fenntartva!
Magyarország térképes cégkeresője, útvonaltervező, tudakozó, online telefonkönyv:
Kft, Bt, Rt, Zrt. kereső.